Back home - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Maarten & Lucinda - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Maarten & Lucinda - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Lucinda

Blijf op de hoogte en volg Maarten & Lucinda

16 April 2013 | Nederland, Gorinchem

Wij zijn weert thuis na ons mooie reis in down under en Thailand.
We hebben mooie dingen gezien en gedaan daar kunnen we op terug kijken.
Nu gaan we weer verder met de dagelijkse dingen in het mooie gezellige Gorinchem. (Het weer was even wennen :-)
Waar hopelijk snel de lente/zomer gaat komen zodat we ook hier leuke activiteiten buiten kunnen doen.
Hoop dat jullie hebben genoten van de reisverhalen en tot de volgende reis!!

Er zijn nieuwe fotos geplaats bij de verslagen!!

• 17 April 2013 - 13:38

Henny Van Dorssen:

Hoi Lucinda, bedankt voor het schrijven van de reisverslagen. Wij in het koude kikkerland konden op die manier meegenieten van jullie warme en enerverende reis. Heel veel spannende dingen beleefd, al zijn het bv maar grote kakkerlakken op de kamer. Nu allen weer aan het werk, weer de normale gang van zaken. En wij met z'n allen hier hopen dat EINDELIJK het LENTE gaat worden. Allemaal de groeten en tot ziens, Henny van Dorssen

Maarten & Lucinda

Wij gaan een maand down under. We beginnen in Melbourne en trekken via Sydney naar Brisbane en vandaar een roadtrip naar Cairns. Als toetje gaan we nog chillen in Thailand op Ko samuin Ko Phangan. Waar ook een blackmoon party is. We gaan proberen onze avonturen met je te delen. Bye Maarten & Lucinda

Actief sinds 07 Maart 2013