Chillen - Reisverslag uit Ko Phangan, Thailand van Maarten & Lucinda - WaarBenJij.nu Chillen - Reisverslag uit Ko Phangan, Thailand van Maarten & Lucinda - WaarBenJij.nu

Chillen

Door: Lucinda

Blijf op de hoogte en volg Maarten & Lucinda

12 April 2013 | Thailand, Ko Phangan

Hallo People,
Hier een laatste verslag van ons vier weken durende reis.
Nadat we in Cairns waren aangekomen na onye roadtrip vanuit Arlie beach met mooi e verschilende landschappen onderweg.
Kwamen we aan in het Dreamtime hostel.
Hier heeft Mathijs 6 jaar geleden gewerkt en was het leuk er weer te zijn en oude bekend te zien.
Het was een fleurig kleurig en knus hostel erg leuk.
In Cairns hebben we gesnorkeld op de Great Barrier reef wat erg mooi was om te zien.
Veel verschillenmde kleuren vissen geyien prachtig allemaal.
Ook hebben we lekker gegeten en en drankje in de stad gedaan.

Vanuit Cairns hebben we afscheid genomen van Frank die weer teug vloog naar Melbourne en wij via Sydney naar Bangkok.
We kwamen savonds aan in Sydney en verttokken sochtends naar Bangkok.
Zijn de stad ingegaan Kriss Kross opgegaan en ons vermaakt to in de vroege uurtje in dede ochtend tot de vlucht ging naar Bangkok.
In Bangkok savonds te zijn aangekomen vlogen Michel en Chiara meteen door naar Ko Samui. Rutger, Mathijs, Maarten en ik deden een dagje Bangkok.
Dit was erg leuk op Ko SanRoad lekker gegeten en drankjes gedaan en buckets gedronken.
De volgende dag rustig aan de stad rondgelopen of per tuk tuk.
Veel mooie tempels gezien en een indruk van de stad gekregen met 10 miljoen inwoners.
Savonds vertokken wij met het vliegtuig naar Ko Samui om daar een nacht te blijven de volgende dag met de boot naar Ko Phangan te varen.
Hier zitten we op een super relaxed resort heerlijk te genieten.
Op Ko Phangan was de Blackmoon party waar we naartoe zijn geweest.
Dit was een super leuk strandfeest met veel fluor en blacklight.
We yijn met gehuurde scooters het eiland aanhet verkennen en komen mooie plekjes en strandjes tegen.
Wij genieten nog even hier van al het moois nhopen dat jullie dat ook hebben gedaan met onye verhalen.
Tot de volgende reis
X

• 12 April 2013 - 17:12

Hanny:

Nou, dat is echt genieten! Lijkt op een goede vakantie-tip.
    Nog even met volle teugen, mensen, want hier is het nog steeds twijfelachtig.
    tot ziens!

• 12 April 2013 - 17:30

Henny Van Dorssen:

hoi hoi allemaal. Ik ben helemaal NIET jaloers op jullie hoor met dat hier en daar naar toe vliegen, maar wel op wat jullie allemaal gezien hebben daar. 't is toch allemaal teveel om in je op te nemen. Ik hoop dat jullie keiveel foto's hebben gemaakt, zodat wij ze hier later ook kunnen zien. We wensen jullie een goede terugreis, vanavond gaan Leen, ik met z'n zoon en schoondochter lekker tapa's eten, hebben zij nog NOOIT gedaan.
    Allemaal groeten van ons, en tot zondag op Schiphol. Henny (moeder van Michel) van Dorssen

• 12 April 2013 - 18:05

Tjitske:

Hoi Maarten en Lucinda,
    ik heb zeker genoten van jullie verslagen.Helemaal geweldig!
    Ben ook heel benieuwd naar jullie foto,s.
    Geniet nog even lekker en als jullie teug komen krijgen we hier eindelijk ook lekker weer. Een hele goede vlucht terug.
    xxxxxx

• 12 April 2013 - 18:29

Emma:

Zozo tailand.. Ik ben maar een klein beetje jaloers ;-). hele fijene reis terug. De verhalen waren heel leuk om te lezen! Tot snel! Xx uit Nijmegen

• 13 April 2013 - 00:02

Rilanaverkaik:

Wat een mooie verhalen. Geniet nog even en tot zondag, dan zijn jullie na 4 wkn weer thuis en hoef ik mijn liefste zus/bff en Maarten zijn lekkere kookkunsten niet meer te missen! Dikke zoen!

• 14 April 2013 - 20:36

Vincent:

Heel erg fijn om telkens te mogen lezen hoe het jullie af gaat tijdens de prachtige vakantie!
    Nog heel veel plezier!!!!
    En ook alvast weer een goede reis terug!!